Sve o Alari Turan

Alara Turan rođena je u Istanbulu 1995. godine. To je izvorno Trabzonli. Alara je bila zainteresirana za glumu još od malih nogu, a 2014. je diplomirala u Francuskoj gimnaziji Sveti Josip u Istanbulu. Tečno govori francuski i engleski. Tijekom školskih godina nastavila je s radom u kazališnom klubu, radeći na satovima pjevanja i plesa kako bi djelovala kao glumac, a zatim odlučila da će se profesionalno baviti glumom i završiti školovanje u kazališnom odjelu kazališta Mimar Sinan. Tijekom školovanja na konzervatoriju sudjelovao je u raznim školskim igrama. U osoblju Mehmet Aslantuğ, Ayça Bingol, Afra Saracoglu, Nur Fettahoglu, Furkan Andić, Murat Daltaban s imenima prvog fotoaparata ispred serije Brother Children žive i revitaliziraju karakter mašte.



1- Pet ključnih riječi za sažimanje vašeg lika.
Dobar, naivan, krhak, opsesivan, zaljubljen.

2 - imat ćete jednu značajku vašeg lika; koju biste izabrali?
Volio bih biti netko tko može imati takvu čistu ljubav u tvom srcu.

3 - Ako mislite o liku koji svirate / filmu ili kazališnoj predstavi kao sastojku koji jedete, lik koji animirate; Koja bi hrana bila nepotpuna ako nemate karakter?
Djeca Du Sister vjerojatno bi imala pizzu. Vjerojatno bih bio kukuruz :)

4 - Sjećate li se svoje prve audicije; kako je prošlo?
Moja prva audicija nije jako daleka. Sjećam se da sam bio jako uzbuđen i uplašen da kažem ili učinim nešto pogrešno. Moje percepcije su bile vrlo jasne. Pokušavam učiniti ono što kaže.

5 - Što je najsmješnija pogreška koju ste ikada napravili na setu?
Nije teško zapamtiti jer je to moj prvi set :) Najtragičnije što mi se dogodilo je da sam slučajno ispustio mikrofon. Osmišljen sam danima. Srećom, mikrofon je radio nekoliko dana nakon polaganja riže.

6 - Koja vam je najdraža replika, koju vi ili drugi lik u seriji, drami ili kazalištu u kojem trenutno igrate?
Sjećam se svojih linija bolje. Kada sam priznao svoju ljubav prema vulkanu ... Baš kao i ponosne žene ljubavnih romana, kao ružno pače koje se pretvorilo u labuda, poput prave kćeri niza En To je bio vrlo naivan i ugodan način izražavanja te ljubavi.

7- Vi ćete igrati svoj lik u bilo kojem dijelu igre koju igrate u sekciji / sceni. Koga biste željeli vidjeti u toj ulozi? Isto tako, igrat ćete drugi lik. Koji biste izabrali? (Nema uzimanja u obzir dobi, spola, itd.)
Mislim da bih htio promijeniti uloge Nilaybilirle (Erdönmez). Imamo vrlo različite bačve, jer je to bio vrlo zanimljiv san, drugačiji Cansel bi mogao doći od mene.

8. Vratili smo se u pubertet; Ispisat ćete fotografiju svoje omiljene slavne osobe u majici. Tko bi to bio? (Domaće / strano nije važno.)
U djetinjstvu sam ispisivao fotografiju Athene Gökhan (Özoğuz), jer sam se jako zaljubio. :) Sada nikada ne oklijevam posjetiti majicu s Benedictom Cumberbatchom!

9 - Imate vremenski stroj; U kojem razdoblju biste željeli teleportirati?
Htio bih biti u Americi pedesetih godina. Mislim da je američki san sjajno vrijeme za život.

10. Koja je vaša najveća ludost do danas?
Ne mogu reći da sam luda osoba, pa sam u ponoć bila u Datči i skakala u more s odjećom kao što sam bila u čamcu, bilo je ludo za mene.

11- Koju seriju junk fooda pratite i gledate i ne jedete?
Fleabag, Luther i The O.A su moja omiljena serija. Kao rodbina, obiteljska priča bila je vrlo uspješna adaptacija. Kao junk food, više volim kokice ili sjemenke bundeve. Volim to. I, nažalost, i bez šećera:

12 - Dan započinjete u svijetu knjige; Provest ćete popodnevno poslijepodne i noć u svijetu filma. Koje biste izabrali?
Ujutro Herman Hesse's Siddartha na Dalekom istoku za početak, Breaking Bad'de Walter White'a pauze u večernjim satima, želio bih se izgubiti u slavu veličanstvenog Gatsbyja navečer. Bio je to čudan dan za svaku žicu.

13- Koji su najatraktivniji i nepodnošljiviji aspekt djelovanja?
Radim ovaj posao jer me većina glume privlači. Ali jedna od neodoljivih stvari je da je to neregularan posao. Račun kod kuće ne odgovara uvijek tržištu, jer je u našoj struci.

14 - Kapitalizam, feminizam, socijalizam, elitizam ... Hajde, dodajte novi, -izam, koncept pored njih.
Obično se ne volim stavljati u uobičajene kalupe, pa ne želim proizvesti novu.

Ranini
#movtex #movtexserije
Movtexserije.com

Primjedbe