Tuba Buyukustun se razvela

Tuba Buyukustun se razvela


Tuba Buyukustun i Onur Saylak, venčali su se pre šest godina u Parizu, kasnije dobili blizance i do nedavno živeli u srećnom braku. Međutim, nisu uspeli prevazići međusobne krize koje su nastupile, i u februaru ove godine najavili su razvod.



Brakorazvodna parnica je bila zakazana za 05.06 2017, na sudu za porodična prava u Istanbulu, gde su se sporazumno razveli istog dana.
Mehmet Coskundeniz je napisao o ovom slučaju  u Postu, sledeće:
Sve je počelo kada je Tuba Buyukustun skratila kosu u leto 2015. godine.  Skraćivanje kose je bio znak da nešto nije u redu u životu popularnog para.
U to vreme ona je izjavila: ” Boraveći u New Yorku posetila sam frizera, i kada sam izašla iz salona moja kosa bila je kratka, a ja sam se osećala veoma relaksirano.